dilluns, 10 d’octubre del 2011

La Festa Major!

Quina bona manera de començar el curs gaudint de les Festes Majors de Barcelona. No ens podem queixar!!! A la classe hem estat treballant el significat de Festa Major i la importància que tenen els gegants a les nostres tradicions. Per això vam visitar el Palau de la Virreina i la Casa de la Caritat. Va ser una visita molt interessant perquè vam poder veure la mida real dels gegants i ens van impresionar!!! Hem treballat de valent, a veure que us sembla!


3 comentaris:

  1. Vosaltres sí que esteu gegants!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. M'ha gradat molt perque surtu jo.

    Firmat Albert

    ResponElimina
  3. M'ha agradat molt perque em jugat molt i em fet moltas cosas i tambe perque em treballat i ens u em passat molt be.


    Firmat Laia

    ResponElimina